FELHÍVÁS !

2021/01/18. - írta: Kardos Laszlo

Ezúton szeretnék nyilvánosan bocsánatot kérni a blackPanther OS fejlesztőitől és felhasználóitól, mert valótlan dolgokat állítottam mind a rendszerről, annak fejlesztéséről és fejlesztőiről is. Hibáztam akkor amikor egy olyan csoportot indítottam aminek a célja a rendszer és a fejlesztők szervezett lejáratása volt.

Hibáztam amikor ezekben részt vettem, és másokat is arra ösztönöztem, hogy ők is részt vegyenek az alaptalan és nyilvános lejáratásban, hasonló tartalmak készítésében. Sajnos egyes esetekben ez úgy elfajult, hogy olyan valótlan bűncselekménnyel is megvádoltuk a fejlesztőket, amelyeket mi magunk találtunk ki.

Az általam létrehozott csoportot azóta felszámoltam, és beláttam, hogy nem csak alaptalan, de aljas, és romboló hatású dolog is volt részünkről, ezért őszintén bocsánatot kérek nem csak a fejlesztőktől, de minden olvasótól is akiket ezekkel a bejegyzésekkel megtévesztettünk!

Kijelentem, hogy a jövőben tartózkodom az ilyen cselekményektől és ezt javaslom másoknak is!

Üdvözlettel,

Kardos László

komment
süti beállítások módosítása